![]() |
Η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ) αποτελεί ένα καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού συστήματος με σκοπό τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα γενικής εκπαίδευσης. Συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου, τον Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, τον Ψυχολόγο, τον Κοινωνικό Λειτουργό και το Γραμματέα της Επιτροπής. Στόχος της Ε.Δ.Υ. είναι η ανάπτυξη ενός σχολείου για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις καθώς και η υποστήριξη της σχολικής μονάδας στην αντιμετώπιση των δυσκολιών που δύναται να προκύψουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Στο σχολείο μας περιμένουμε να τοποθετηθεί Κοινωνική Λειτουργός και Σχολική Ψυχολόγος. Η επιστημονική υποστήριξη μαθητών και γονέων θα πραγματοποιείται έπειτα από αίτημα στον Διευθυντή/ντρια και τη διερεύνηση του αιτήματος από τη διεπιστημονική ομάδα με τρόπους που θα διασφαλίζεται το απόρρητο. Η ημέρα επισκέψεων θα ορισθεί με την τοποθέτηση τους. Για περισσότερες πληροφορίες και για να κλείσετε ραντεβού, παρακαλούμε καλέστε στο τηλέφωνο του σχολείου μας μετά την ανακοίνωση της τοποθέτησης των ειδικών επιστημόνων. Η Διεύθυνση του σχολείου, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, ο Σύλλογος των Διδασκόντων, η Ψυχολόγος και η Κοινωνική Λειτουργός σε συνεργασία με εσάς θα εργαστούμε με υπευθυνότητα και συνέπεια για να αντιμετωπίσουμε με τον αποτελεσματικότερο τρόπο τις ψυχοκοινωνικές ανάγκες των παιδιών του σχολείου μας. Επίσης, για περισσότερες λεπτομέρειες σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών, υποστηρικτικών δομών κλπ. μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://pinantonop.sites.sch.gr/ . |
Η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ) αποτελεί ένα καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού συστήματος με σκοπό τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα γενικής εκπαίδευσης. Συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου, τον Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, τον Ψυχολόγο, τον Κοινωνικό Λειτουργό και το Γραμματέα της Επιτροπής.
Στόχος της Ε.Δ.Υ. είναι η ανάπτυξη ενός σχολείου για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις καθώς και η υποστήριξη της σχολικής μονάδας στην αντιμετώπιση των δυσκολιών που δύναται να προκύψουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.